piątek, 28 marca 2014

Hej.
Alicja prosiła, żebym dodała coś do końca marca, obiecałam - więc tworzę ;p. Pewnie znów wyjdzie bez sensu, składu i ładu ale wybaczcie, nie jestem w nastroju. O czym tak w ogóle mam napisać ? Dobre pytanie… nie mam pomysłu, jest piątek, wieczór co oznacza tylko jedno. Mój mózg już nie pracuje ;). No ale, nie będę przynudzać. U mnie od ostatniego wpisu, raczej bez większych zmian. Ostatnio mam dobry humor i sporo energii, ale dzisiaj jakoś dopadła mnie chandra ;d. Cały dzień praktycznie leżałam i oglądałam serial wcinając chipsy ;D sporo też myślałam i miałam doła, ale już jest lepiej. Mam nadzieję, że jutro już w ogóle wszystko wróci do normy. Btw. Muszę odwiedzić inne blogi, bo ostatnio coś je zaniedbałam. Pewnie będzie co poczytać ;p.
Chyba już zmykam. Do następnego :). Jak będę miała nastrój, postaram się w przyszłym miesiącu też coś dodać. Mam przeczucie, że kwiecień nie będzie zbyt dobry, zwłaszcza święta… nie chcę nawet o tym myśleć bo wczoraj, właściwie nie wiem dlaczego, łza sama poleciała. A to już 11 lat…
Lecę, papatki ;d