Piszę, piszę i nic nie mogę napisać. Nic mi nie wychodzi :D. Odzwyczaiłam się od prowadzenia bloga. Wbiłam, bo uznałam, że dobrze byłoby cokolwiek tu powiedzieć. Przede wszystkim, ogromne dzięki dla Ali <3. Jakub również miał coś dodać, ale podejrzewam, że nie doczekam się posta od niego. No a Alicja postarała się i napisała to nawet 2 razy xd.
No.
Olbrzymimi krokami nadchodzi koniec wakacji. Niby chciałabym, żeby trwały jeszcze trochę, ale to nawet dobrze, bo szybciej one się skończą, szybciej zacznie się ten okropny rok szkolny i szybciej się skończy. Już nie chcę siedzieć w gimbazjum. Oh God, WHY ? Teraz będzie najgorzej. Na każdym kroku każdy nauczyciel będzie nam tylko mówił jakie to wszystko jest ważne i że mamy się uczyć 'bo testy'. Szczerze mówiąc mam na to wyj***ne. Uczę się dla siebie a nie dla nauczycieli, więc wynik ma satysfakcjonować przede wszystkim mnie. I najgorsze jest to, że mogę nie dostać się tam gdzie chcę. Coraz częściej myślę o tym, żeby jednak wybrać LO a nie tak jak planowałam - technikum. Na razie staram się jak najmniej o tym myśleć bo zwariuję.
Ogólnie wakacje niezbyt fajne. Tyle tylko, że poprawił mi się kontakt z pewnymi osobami, mam nadzieję że tak już pozostanie i niczego nie zepsuję. A ja tak potrafię...
Tak, tak wiem. Szafro, pewnie chciałabyś, abym dodała jakiś przepis ale jakoś mi się nie chce xD dobrze wiesz, jak wyglądałby mój przepis na naleśniki :D (trochę tego, trochę tego...) i na tym koniec. Muszę kiedyś sprawdzić ile czego dokładnie daję i wtedy może tu podam ;>. Btw. dzisiaj zrobiłam przepyszne ciachoo, ale nie z przepisu a takie na szybko z torebki a konkretnie było to ciasto jogurtowe z ...Delecty ? Nie pamiętam xD polałam je roztopioną czekoladą i wyszło bardzo dobre.
Nie wiem czy jest sens pisania tu czegokolwiek, i tak nikt oprócz Ali zapewne tego nie czyta :D
w każdym razie, byee
Have a nice weekend ! xd
Haha, ja dzisiaj piekę ciasto ze śliwkami <3. Ciasta z torebki są okej, ale ja już chyba nigdy nie zrobię kopca kreta.
OdpowiedzUsuńJa wgl podziwiam, że Ty już jesteś ukierunkowana, ja nadal nie wiem na co pójdę xD Niby cały rok jeszcze mam na to, ale to tak zleci, że hej! Dobra ,już kończę, bo zaraz tu wypracowanie strzelę, a to już będzie dziwne xD
'Zwróćcie uwagę na to, to prawie zawsze jest na testach!'
hip hip hurra
Przyjdzie czas to wybierzesz na co chcesz iść ;d
Usuń